Luna de miere 1 – La bella Toscana

I’m back! 🙂 Ma rog, semi-back intrucat am prelungit putin luna de miere cu cateva zile pe litoralul romanesc. Stiu ca am promis mai multe postari si poze de la nunta insa abia ieri am intrat in posesia tuturor celor 4000 de poze si va dati seama ca trebuie sa le sortez, dupa care ma voi tine de promisiune. 🙂
Revenind la subiectul “luna de miere”…Au fost 11 zile de vis in care am parcurs 4 destinatii pe care vi le recomand cu mare caldura. Prima a fost Toscana. Am aterizat la Napoli de unde am inchiriat o masina si am condus 400 km ( pe ceea ce intr-adevar se poate numi autostrada) pana la Cortona. Oraselul este situat in varful unei coline, ceea ce il face sa domine imprejurimile, colinele sale oferind superbe panorame asupra dealurilor si intinselor campii ale Toscanei si Umbriei. La fel de veche ca si Troia, potrivit legendei, Cortona era deja o citadela infloritoare cand etruscii au ajuns aici in secolul al VIII-lea I.Hr. Astazi, orasul are un aspect preponderent medieval, iar cele doua muzee ale sale, bisericile, stradutele vechi si abrupte il fac o destinatie turistica superba. Ca in majoritatea oraselor medievale italienesti, te poti delecta la fel de mult plimbandu-te pe stradutele din Cortona, dar si vizitand muzeele si galeriile sale de arta. In Cortona am poposit 3 nopti. In prima seara am mancat la restaurantul Pozzo Vechio, unde personalul a fost foarte amabil, iar mancarea delicioasa. A doua zi am lenevit la piscina, iar dupa-amiaza am mers la Calussi Marcelo, de unde am inchiriat 2 cai care ne-au condus pe dealurile Toscanei, unde ne-am delectat cu privelisti absolut senzationale. A fost superb, eu ador caii, iar aceasta excursie mi-a mers la suflet. Seara am mancat la restaurantul hotelului unde eram cazati, Borgo Il Melone. Acolo am intalnit un chelner roman care ne-a servit cu vin toscan si o masa foarte buna. A treia zi ne-am suit in masina si am mai condus inca 100 km pana in Florenta, capitala regiunii Toscana si a provinciei Florenta fiind cel mai populat oras din aceasta regiune. Orasul se afla pe raul Arno si este cunoscut pentru istoria si importanta sa in Evul Mediu si in Renastere, in special pentru arta si arhitectura. Este un important centru comercial si financiar medieval european si unul dintre cele mai bogate orase vechi. Florenta este considerat locul de nastere al renasterii italiene si a fost mult timp sub conducerea familiei Medici. Intre 1865 si 1870 orasul a fost capitala Regatului Italiei. Centrul istoric din Florenta a fost declarat Patrimoniul Mondial de catre UNESCO in 1982. Florenta este considerata ca fiind una dintre cele mai frumoase orase din lume avand un impact major asupra muzicii europene, arhitecturii, educatiei, bucatariei, modei, filozofiei, stiintei si religiei. Centrul istoric din Florenta contine numeroase piete elegante, academii, parcuri, gradini, biserici, manastiri, muzee, galerii de arta si ateliere. Am vizitat biserica Santa Croce, Ponte Vecchio, Piazza Della Signoria, Galeriile Uffizi, biserica San Lorenzo, Catedrala si ne-am plimbat muuuult dupa care ne-am intors seara istoviti la hotel. A patra zi am facut check-out si am luat drumul urmatoarei destinatii despre care va povestesc in postul urmator. 🙂

Sa fie poze… 🙂 Pupat!

16. August 2012 by Madalina
Categories: Uncategorized | 3 comments

Comments (3)

1. Cei mai frumosi!Totul e la absolut la voi..

2. foarte frumos imi place mult…da ceva nu imi place si cred ca nici la alti vizitatori..modul de vizualizare a pozelor..pup

• Nici mie nu imi place asta :((( Trebuie sa vorbesc cu IT-istul care m-a ajutat sa-mi fac blogul sa faca ceva in privinta asta!